Tilauksen peruutus, palautus ja hyvitys
Verkkotilauksesi voidaan palauttaa 30 päivän kuluessa. Otamme lähtökohtana kuitissasi olevan päivämäärän.
Seuraava koskee kaikkia tuotteita: voimme ottaa ne takaisin vain, jos ne palautetaan samassa kunnossa kuin ne lähetettiin ja niissä on alkuperäiset tunnisteet. Tuotteet voidaan palauttaa vain alkuperäisessä suljetussa kääreessä.
Puutteellisia palautuksia tai tuotteita ilman sinetöityä käärettä ei hyväksytä. Jos kappaleet ovat huonontuneet laajan käytön vuoksi, voi käydä niin, että lähetämme ne takaisin sinulle. Virheiden välttämiseksi palautusten skannauksessa tuotteiden tulee vastata palautusmerkintää. Jos sinulla on tuotteita useista tilauksista, jotka haluat lähettää takaisin, varmista, että käytät oikeaa etikettiä jokaisessa palautuksessa ja pakkaa ne erikseen.
Sinulla on oikeus peruuttaa kanssamme tehty sopimus ja palauttaa tilauksesi syytä ilmoittamatta, korvausta tai sakkoja maksamatta 14 päivän kuluessa siitä, kun sinä tai kolmas osapuoli puolestasi on vastaanottanut tavarat. Käyttääksesi tätä oikeuttasi sinun on ilmoitettava siitä yksiselitteisesti ASASA sähköpostitse osoitteeseen info@asasa.eu päätöksestäsi peruuttaa sopimus. Anna kaikki tilauksen ja toimituksen tiedot, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen, tilauksen sisältö ja arvo, tilauksen tehneen henkilön tiedot, toimituksen hyväksyneen henkilön tiedot ja tilauksen päivämäärä. toimitus.
Maksun palautus
Yleensä kestää muutaman työpäivän ennen kuin palautus saapuu varastollemme. Kun paketti saapuu perille, se tarkistetaan, minkä jälkeen palautus tapahtuu. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun palautus on käsitelty. Käytämme samaa maksutapaa, jota käytit tilausta tehdessäsi.
Voi kestää noin 7–10 arkipäivää, ennen kuin hyvitys saapuu takaisin pankkitilillesi.
Uusimmat hyvitystä koskevat päivitykset on helpointa tarkistaa suoraan pankkitililtäsi.